فروشگاه تخصصی فروش مقاله , فایل , پروژه و تحقیق دانشجویی
فروش با تخفیف 47000 مقاله دانشجویی

اطلاعیه فروشگاه

توجه : اگربرای خرید محصولات ما ، آدرس ایمیل ندارید میتوانید ایمیل مدیر فروشگاه را به آدرس kamyabnet.ir@gmail.com وارد کرده و با شماره تلفنتان برای خرید محصول مورد نظر اقدام کنید. ............................................................................................................................................... در صورت بروز مشکل میتوانید با شماره پشتیبانی فروشگاه ما در تلگرام با شماره 09906714989 یا با آیدی تلگرام Kamyabnetir@ ارتباط برقرار کنید. ............................................................................................................................................... برای خرید عمده تحقیق و مقاله دانشجویی به سایت کمیاب وب مراجعه کنید. www.kamyabweb.ir

پاورپوینت در مورد اقتصاد خرد

پاورپوینت در مورد اقتصاد خرد

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات میباشد.
دسته بندی : PowerPoint
نوع فایل .ppt (قابل ويرايش و آماده پرينت)
تعداد اسلاید : 27 اسلاید

بخشی از متن:

اهداف درس

آشنایی با مهمترین مفاهیم اقتصادی نظیر هزینه فرصت، کمیابی، منحنی امکانات تولید، نظامهای مختلف اقتصادی، عرضه، تقاضا، تولید، رفتار مصرف کننده و مطلوبیت، کشش، بازارهای مختلف و ... و بررسی ابعاد و جوانب گوناگون مسائل مطروحه فوق در زمره مهمترین اهداف این درس می باشند.

جایگاه درس:

درس اقتصاد خرد بعنوان نخستین درس در سلسله دروس اقتصادی رشته مدیریت بوده و چون بسیاری از مفاهیم بنیادی که در سایر دروس اقتصادی این رشته ها از جمله اقتصاد کلان، پول و ارز و بانکداری، توسعه اقتصادی و مالیه عمومی مطرح خواهند شد برای اولین بار در این درس مورد بررسی قرار میگیرند، از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

چون آشنایی و معارفه دانشجو با علم اقتصاد از این درس آغاز میشود، ضرورت تعمق و دقت بیشتر در جهت تفهیم مفاهیم و اصطلاحات مربوطه بیشتر احساس میشود

—بهترین راه معرفی علم اقتصاد پرداختن به مفاهیم سه گانه زیر است:

 —هزینه کامل انتخاب یک تصمیم خاص فایده از دست رفته ناشی از عدم انجام انتخاب دیگر می باشد.

—آنچه که ما با یک تصمیم یا انتخاب از دست می دهیم، هزینه فرصت آن انتخاب یا تصمیم خوانده می شود.
—بعنوان مثال دانشجویی که تصمیم به ادامه تحصیل می گیرد، از درآمد حاصل از کار احتمالی   که می توانست به انجام آن مبادرت نماید صرف نظر نموده یا چشم پوشی کرده است.
— دلیل مطرح شدن مفهوم هزینه فرصت: محدود بودن منابع در مقابل خواسته های بی شمار است.

 —چنانچه اطلاعات در خصوص آخرین واحد مد نظر باشد مبحث نهایی گرایی مطرح است. مثلا ً هزینه نهایی یعنی هزینه آخرین واحد محصول تولید شده یا تولید نهایی یعنی میزان تولید آخرین واحد عامل تولید به کار گرفته شده.

 —بازارهایی که حاوی فرصت سود آوری هستند، بازارهای کارآمد نامیده می شوند.

یک فرصت سود آوری در بازار یک چیز معمول نیست ولی این به معنی عدم وجود چنین فرصتی نمی باشد. به وضوح زمان هایی وجود دارند که در یک بازار فرصت برای کسب سود وجود دارد. ولی این فرصت سود نصیب کسی می شود که زودتر به آنجا برسد یا زودتر خبردارشود (اطلاعات بهتری داشته باشد).


اشتراک بگذارید:

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 2,700 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
eghtesad_1799445_1720.zip371k





نظرسنجی
بیشتر به چه مطالبی نیازمندید؟