فروشگاه تخصصی فروش مقاله , فایل , پروژه و تحقیق دانشجویی
فروش با تخفیف 47000 مقاله دانشجویی

اطلاعیه فروشگاه

توجه : اگربرای خرید محصولات ما ، آدرس ایمیل ندارید میتوانید ایمیل مدیر فروشگاه را به آدرس kamyabnet.ir@gmail.com وارد کرده و با شماره تلفنتان برای خرید محصول مورد نظر اقدام کنید. ............................................................................................................................................... در صورت بروز مشکل میتوانید با شماره پشتیبانی فروشگاه ما در تلگرام با شماره 09906714989 یا با آیدی تلگرام Kamyabnetir@ ارتباط برقرار کنید. ............................................................................................................................................... برای خرید عمده تحقیق و مقاله دانشجویی به سایت کمیاب وب مراجعه کنید. www.kamyabweb.ir

طرح درس علوم سوم ابتدايي

طرح درس علوم سوم ابتدايي

دسته بندی : Word
نوع فایل.docx ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 4 صفحه

 

بخشی از متن:

طرح درس علوم
نام درس: علوم
موضوع: علوم تجربي سال چهارم دبستان:
تعداد دانش اموزان: 28 نفر
کلاس: چهارم
شماره ی طرح درس: 1
نام معلم:
وقت: 45 دقیقه
صفحه: 44تا 49
هدف کلی آشنایی دانش اموزان با اهمیت آب در زندگی هدف های عینی
1- دانستنی ها: ـ نحوه مخلوط مردن مايعات و جامدات و ميوه جات .

ـ نحو مخلوط كردن آب نمك ليمو و براده اهن .
.2- مهارت ها: ـ با انجام آزمایشی، چگونگی تشکیل مخازن مخلوط را نشان دهند.
ـ مخلوط هاي يكنواخت را در اطراف خود را نگاه كنيد .
ـ يك مخلوط با نمك و شكر و آب ليمو دريد و نشان دهيد .
3- نگرش ها: ـ اهميت مخلوط كردن مواد را ذكر خوهد كرد .
ـ از مخلوط مايعات خوراكي طعم جديدي بوجود خواهد امد .
ـ دانش اموزان در هنگام مخلوط كردن مواد با هم همكاري مي كنند دانش آموزان از همديگر سوال هايي راجب مخلوط كردن از هم مي كردند.
.
رفتار ورودی دانش آموزان كلاس چهارم با نحو خلوط كردن مواد و حس همكاري آشنا مي شوند و حس تعامل فكري در انها تقويت مي شود.
روش تدریس روش پرسش و پاسخ، روش بحث گروهی و ایفای نقش و روش سخنرانی رسانه ها و مواد آموزشی کتاب درسی ـ تخته ـ کتاب راهنمای معلم، كتاب علوم چهارم ، ليوام ، انواع ماد سخت مثل آهن ، سنك براده اهن و وب و انواع مايعات مانند آب نمك آب ليمو و در آخر گاز مدل کلاس دايره ايي و گروه بندي و هر گروه 4 الي 5 نفره نحوه مقابل و گروه بندی تعامل و هم فكري دانش اموزان را طبق ميزان سواد و علاقه گروه بندي مي شوند .
مفاهیم کلیدی (تعمیم ها) 1- بعضي از مواد تك عنصره نيست و بايد از مخلوط چند عنصر تشكيل يابند مانند( چاي، قهوه ، آب و .
.
.
).
نبايد هر موادي يا عنصري را با هم تركيب يا مخلوط نمود مراحل تدریس الف) مرحله ی آمادگی و ایجاد انگیزه: معلم پس از سلام و احوالپرسی و گروهبندی دانش اموزان به هر گروه از دانش آموزان چند ماده يا مواد غير هم جنس مي دهد كه بنواتند با هم در يك ليوان يا ظرف مخلوط كنند و بعد از مخلوط كردن از انها مي پرسد نام مخلوط چيست ودانش آموزان با اجازه گرفتن به تريتبه سوالات معلم جواب مي دهند ب) ارزشیابی تشخیصی: ـ انواع مخلوطها را نام ببرید.
ـ چرا بايد قبل از مخلوط مواد مواد را خوب بشناسيم ؟
ـ آيا مخلوط كردن مواد به زندگب انسان ها كمك ند؟
ج) ارائه درس: فعالیت معلم فعالیت شاگرد 1- معلم لوحه به دانش آموز نشان می دهد.
1- شاگرد به لوحه نگاه می کند.
2- معلم با توجه به لوحه سوال می پرسد 2- دانش آموز جواب می دهد.
3- معلم صحبت می کند 3- دانش آموزان گوش می کنند.
4- معلم وسایل آزمایش می آورد.
4- دانش آموزان آزمایش انجام می دهند.
5- معلم از چرخه آب می پرسد 5- دانش آموزان آن را تفسیر می کنند.
6- معلم علت این که چرا باید آب پاکیزه


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
olom-sevom_1797764_9608.zip15.8k





نظرسنجی
بیشتر به چه مطالبی نیازمندید؟